sâmbătă, 18 iulie 2015

Nail Art Marathon - 9.Butterflies

Buna ziua fete dragi.
Iata ca a venit randul Madalinei sa ne propuna o tema in cadrul colaborarii maraton.
Cum ea este o mare iubitoare a micilor vietati delicate si colorate,pentru astazi ne-a propus fluturasi - butterflies.
Propunerea mea pentru astazi:



Pentru realizarea acestei manichiuri am folosit:
-base coat Eveline 8 in 1
-oja P2 Sea la Vie nuanta 010 Sunrise
-glitter Cairuo 05
-oja neagra/rosie pentru stampilat
-placute  BM 718 si 719
-top coat Eveline X-treme Gel Effect
Cam atat pentru astazi.Sper sa va placa propunerea mea de astazi.
Pupici.



Andra Kat- http://andrakat.com

20 de comentarii:

  1. Uuu,ce draguta manichiura are Madalina <3 :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce model frumos si ce bine arata oja! ♥
    Multumesc ca te-ai inscris la tema. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos model si baza folosita imi place tare mult <3,pup

    RăspundețiȘtergere
  4. beautiful mani! some BP plate has butterfly like this ! i like it

    RăspundețiȘtergere
  5. ce dragut si imi place si combinatia de culori

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte draguta mani!Vesela si delicata :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Iubesc flutirasii si pe unghiutele tale arata tare bine! Oja de baza este superba!

    RăspundețiȘtergere
  8. ce manichiură de vară, portocalie! îmi place tare mult! super!

    RăspundețiȘtergere

Saturday' s theme- Skulls

Buna ziua fete dragi. Ne apropiem încet de Halloween, iar tema de astăzi ne pregătește pentru acesta sărbătoare care, ma repet este una împ...