vineri, 26 decembrie 2014

Christmas Mani

Buna seara.
Ca de fiecare data,in preajma sarbatorilor nu prea am timp de unghiute.
Imi pare rau ca nu am participat la penultima tema din cadrul colaborarii noastre.
Iata ce am purtat pe unghiue de Craciun.
Nimic complicat!!!

Am fost atat de stresata ca m-am apucat de ros la unghii!! (a se vedea degetul aratator ...)
Am folosit:
-base coat Eveline 8 in 1
-oja Gabrini #386
-oja Gabrini #304
-oja alba/verde pentru stampilat
-placuta to-10
-top coat Golden Rose Gel Look
Pupici si va doresc o seara linistita!

6 comentarii:

  1. Cadouri.....cadouri.....ce frumos,pup.Sarbatori fericite!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos Oana!Sarbatori fericite si tie.Pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. this gabrini is superb ! love this look ! and pretty manicure , dear friend !

    RăspundețiȘtergere
  4. That Gabrini is stunning <3 Love the final look :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yesss,I agree it is gorgeous!!!And thank you I'm glad you like it! ;-*

      Ștergere

Bornprettystore - Thermal stamping polish

Buna seara fete dragi. Va era dor de un review  Bornprettystore  ? Ei bine asta seara am pregătit un astfel de review pentru o  oja  care ...