White roses

Buna seara dragele mele.
Asta seara vreau sa va arat o noua manichiura!
O sa fie ultima pentru o perioada de timp!Nu stiu daca o sa pot posta pentru colaboararea alfabet si imi pare tare rau!
O sa ne apucam de zugravit si ....va dati seama ce tambalau!!
Incerc sa fac tot ce imi sta in putinta sa imi fac o idee de timp ca sa pot posta macar pentru tema de sambata.
Imi era dor de rosu!!De ceva vreme am cam ignorat aceasta culoare dar...in sfarsit a sosit si randul ei.
Iata rezultatul final:


Pe culori mai inchise imi place foarte mult sa stampilez cu alb!!
M-am chinuit un picut cu oja de la GR,este destul de densa , s-a aplicat mai greu.Si....la final eram plina de sclipici rosu pe maini!!
Am folosit:
-base coat BCN
-oja Golden Rose Jolly Jewels nr 121
-oja alba pentru stampila
-placuta QA 44
-top coat Eveline MiniMax Quick Dry

Sper sa va placa si voua.
Pup si va doresc o saptamana placuta!

Comentarii

  1. Eheee! ce manichiura eleganta ai!
    Imi place la nebunie oja de la GR.

    Spor la zugravit.
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. super frumoasa! trebuie sa te straduiesti...fie ploiae ,vant..sau zugravit :P..avem nevoie de tine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Teo!Ha,esti o nebubatica!O sa ma straduiesc :-*

      Ștergere
  3. Fooooooarte frumoasa si eleganta <3 ,daaaaaa bine a zis Teo fie ploaie.....vant.....sau zugravit.......sa te straduiesti cat poti sa fi alaturi de noi <3.Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Oana Promit ca o sa incerc sa postez.Pup

      Ștergere
  4. Foarte frumoasa este oja rosie de la GR, iar printul de trandafir se potriveste de minune pe ea!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Fond de ten crema Virginia-Favisan

Fond de ten Eveline Art Scenic

Crema antirid Eveline