Autumn and Winter Nail Art Challenge - 17. Penguin

Buna seara dragelor.
Vin si eu cu pinguinul meu deformat.
L-am "pregatit" de marti seara insa m-am rezgandit in al posta pentru ca nu mi-a placut sub nici o forma!
Pana la urma m-am hotarat sa vi-l arat si voua desi este tare uratel saracutul!!


Good evening my dears.
I present you my tousled penguin.
I've  made it  on Tuesday night  but I changed my mind because I didn't like it at all!
Eventually I thinked twice and I'll show it to you although it's verry ugly the poor thing!!


Am folosit:
-Favisan tratament pentru unghii ca si baza
-oja neagra Orkide Flower
-sclipici Farmasi nr 80
-oje alba,galbena si rosie pentru pinguin
-top coat CCN
-pietricele portocalii


I used:
-Favisan nail treatment as base coat
-black polish Orkide Flower
-Farmasi glitter polish nr 80
-white,yellow,red polish for the penguin
-CCN top coat
-orange rinestones
Va pup si va doresc o seara linistita!

Kisses and a cushy evening!

Comentarii

  1. Frumusel numai k prima data am crezut ca e om de zapada:))))
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este seamana foarte mult,de aceea l-am numit deformat,e urat rau dar mi-am luat inima in dinti si l-am pus asa cum este.Pupici

      Ștergere
  2. Ce dragut este! Mie imi place foarte mult cum a iesit. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Oana iti multumesc dar e urat si sigur e om de zapada numai ca l-am deghizat si l-am numit pinguin!

      Ștergere
  4. E dragut, doar ca seamana mult cu un om de zapada :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Anca,acum stiu sigur cum sa il fac cand vom avea aceasta tema,pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Fond de ten crema Virginia-Favisan

Fond de ten Eveline Art Scenic

Crema antirid Eveline