Blue roses

Am revenit!
Dupa o perioada in care am purtat alte culori pe unghiute in afara de albastru,astazi am revenit la dragoastea mea....si ca sa fac o paranteza,dar fara paranteze :-P pe celelalte modele vi le voi arata in postrile viitoare.
Numai  ca de aceasta data am optat pentru oja neagra si am folosit doar accente albastre.


 Am folosit:
--baza Trendy cu Calciu
-oja neagra Ruby Rose
-Glitter albastru/alb Color Cosmetic nr 18
-tatuaje pe baza de apa (nr 661)
-Top coat cu uscare rapida CCN

In aceasta poze puteti vedea mai bine glitterul.Eu una m-am indragostit de aceste glittere,pana acum am patru dar presimt ca o sa imi maresc colectia de astfel de glittere.
In ceea ce priveste tatuajele este prima data cand le-am folosit si mi-au placut foarte mult,nici la acestea nu o sa renunt si pe viitor o sa mai achizitionez si altele.
Sper sa va placa modelul meu.
Va pup si ne "auzim"data viitoare!!!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Fond de ten crema Virginia-Favisan

Fond de ten Eveline Art Scenic

Crema antirid Eveline