Lampa UV cu 2 tuburi

Vand Lampa UV cu doua tuburi
Lampa Uv cu 2 tuburi,folosita de cateva ori pentru uz personal(nu pentru cliente)
stare foarte buna de functionare,arata impecabil!
Caracteristici Tehnice :
Tensiune alimentare : 220 V - 240 V ~ 50Hz
Putere : 18 W
Echipata cu 2 tuburi UV model UV-9W-L365nm
Lungimea de unda a radiatiei UV: 365nm
Dimensiuni : 24 X 21X13,2 cm
Culoare : argintie(poza este preluata de pe internet pentru a va face o idee de aspectul acesteia)
pret de achizitie 140 acum am vazut ca s-a facut 160 

Eu am cumparat-o de pe Nailshop
pretul meu 90 ron



Eu am cumparat-o in urma cu 3 ani,deci nu mai este in garantie.
Daca sunteti interesate va rog sa  imi lasati un cometariu sau sa imi trimiteti un mail!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Fond de ten crema Virginia-Favisan

Fond de ten Eveline Art Scenic

Crema antirid Eveline